Åbningtid i dag:
Lukket
I dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Lukket
I dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Åbningtid i dag:
Lukket
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Lukket
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Åbningtid i dag:
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Åbningtid i dag:
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Åbningtid i dag:
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Åbningtid i dag:
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
08:00 - 16:00
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
Åbningtid i dag:
08:00 - 15:30
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.
08:00 - 15:30
Uden for dette tidsrum vil telefonen blive besvaret af vores vagtmontør.

Kvalitetssikring ISO 9001
Med en certificering af vores kvalitetsledelsessystem tydeliggør vi vores engagement til konsistens, løbende forbedringer og kundetilfredshed.
Det er håndgribelige forretningsmæssige fordele, som er vigtige i opbygningen af virksomhedens bæredygtige performance.
ISO 9001 standarden indeholder nogle specifikke krav til et kvalitetsledelsessystem, der forbedre rvores evne til konsekvent at levere produkter og tjenester, der opfylder kundernes krav – såvel som myndighedernes og lovgivningsmæssige krav.
En uafhængig vurdering samt en certificering af vores kvalitetsledelsessystem af Intertek sender et klart signal til markedet, at vi arbejder mod at implementere et effektivt kvalitetsledelsessystem i vores organisation.
Hvad er ISO 9001?
- ISO 9001 indeholder en model til et kvalitetsledelsessystem. Modellen fokuserer på effektiviteten af virksomhedens processer, som derved muliggør at opnå ønskede resultater.
- Standarden fremmer implementeringen af en proces tilgang, som lægger vægt på behov, merværdi, process performance og effektivitet samt en kontinuerlig forbedring gennem objektive målinger.
- Tidligere versioner af ISO 9001 var skræddersyet til produktionsindustrien og krævede en omfattende systemdokumentation. Den nuværende version er mere generisk og kan anvendes indenfor alle organisationer uanset type, størrelse og leveret produkt.
Hvorfor gavner en certificering vores virksomhed?
Certificering efter ISO 9001 demonstrerer overfor kunder vores organisations evne til at opfylde deres krav og behov. Dette resulterer i:
- Forbedret kundetilfredshed og tillid.
- Flere og flere virksomheder kræver, at deres leverandører og underleverandører har en kvalitetsledelsescertificering.
